Splošni pogoji

1. SPLOŠNO
V nadaljevanju vam predstavljamo Splošne pogoje poslovanja podjetja Računalniška urgenca Boštjan Kapl s.p., Dražen Vrh 56A, 2233 Sv.Ana (v nadaljevanju »Računalniška urgenca«), spletna stran racunalniska-urgenca.si ter kamere-annke.si
Pogoji veljajo za vse kupce, partnerje in ostale poslovne stranke, razen če to v medsebojni pogodbi ni določeno drugače.
Vsak poslovni partner oziroma kupec na zahtevo lahko prejme v pisni obliki kopijo “SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA”. Splošni pogoji so javno objavljeni na spletni strani »splošni pogoji« . Izgovora stranke, da ne pozna “SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA”, NE upoštevamo.
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Svetujemo vam, da pred začetkom poslovanja pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Z začetkom poslovanja izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne poslujete z podjetjem Računalniška urgenca. Računalniška urgenca si pridržuje pravico do spremembe pogojev, brez predhodnega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, partnerje in ostale poslovne stranke zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje podjetja in spletne strani, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med podjetjem in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa, oddaje blaga oziroma začetka poslovanja.

2. PONUDBA IZDELKOV
Ponujamo nove izdelke, izdelke, ki so lahko ukinjeni modeli, modeli z manjšimi praskami ali rabljeni. Če pri ponujenemu izdelku ni »statusa«, pomeni, da je izdelek nov in nerabljen. Ponudba je takšna kot je predstavljena na internetnih straneh. Naša ponudba je neobvezujoča. Manjša odstopanja in tehnični popravki pri ponudbi so možni. Podrobnejši tehnični podatki in fizični izgled artiklov je možen preko e-pošte ali telefona.
Ponudba velja do razprodaje zalog. Cene v ponudbi veljajo s plačilom na TRR ali ob prevzemu pri pošti Slovenije.
Izbrane izdelke lahko preprosto naročite preko spletne strani racunalniska-urgenca.si ali kamere-annke.si v lasti podjetja Računalniška urgenca, preko telefona ali elektronske pošte. Za nakup preko spleta je potrebna registracija oziroma prijava kot gost.
Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in si s tem pridobi pravico do nakupa.
Če kakšnega izdelka ni na zalogi , vas obvestimo o spremembi naročila.
Podjetje Računalniška urgenca si pridržuje pravico podaljšati dobavne roke v primeru, da izdelka ni na zalogi ali logističnih težav.
Če imate vprašanje o stanju svoje pošiljke lahko pošljete sporočilo na elektronski naslov info@racunalniska-urgenca.si ali pokličete na telefonsko številko 031 360 770 .
Dostavnemu podjetju ob prevzemu poravnate kupnino, razen če je izdelek že plačan preko TRR.

3. NAKUP
Slike, specifikacije in cene na naši internetni strani so simbolične in informativne. Nakup oz. naročilo prodajnih artiklov se lahko vrši preko racunalniska-urgenca.si, kamere-annke.si, telefona ali e-pošte. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Kupec, ki vrši nakup preko telefona ali e-pošte, je seznanjen z izgledom in stanjem naročenega blaga. Za naročilo se šteje rezervacija preko telefona ali e-pošte, za nakup pa po plačilu predračuna.

4. NAROČILO
Kupec lahko naroči izdelke preko internetne strani racunalniska-urgenca.si in kamere-annke.si, telefona ali e-pošte. Pri naročilih izdelkov se plača 100% avans, ali če je kako drugače dogovorjeno med podjetjem Računalniška urgenca in kupcem.

5. CENE
Cene ne vsebujejo stroškov dostave, ki znaša 3,40 evra, ne glede na vrednost naročila, kar ne velja za območja izven Slovenije. Cena stroškov dostave izven Slovenije se izračunajo individualno. Vrednost poštnine se izpiše ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.
Cene so informativnega značaja in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje kupcu omogočil odstop od nakupa. Hkrati bo podjetje skušalo najti rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Prečrtane cene ob izdelkih na spletni strani racunalniska-urgenca.si in kamere-annke.si so priporočene prodajne cene, ki jih določijo proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj.

6. PLAČILO
Vse cene v ponudbi so brez DDV (DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost) in so izražene v EUR . Količina nakupa ni omejena. Način plačila je lahko 100% brezobrestni avans. Do celotnega plačila so prodajni artikli v lasti podjetja Računalniška urgenca. Plačilo izvedete na naš TRR ali ga plačate ob dostavi pošte Slovenije. Osebni prevzem je mogoč samo ob predhodnem plačilu na TRR in dogovoru časa in lokacije prevzema.

7. NAČIN DOBAVE
Izdelke, ki so na zalogi, je možno prevzeti takoj oz. po dogovoru. Če jih pošljemo po dostavni službi, je prevzem možen v roku 24h po celi Sloveniji. Stroške dostave nosi kupec po ceniku dostavne službe. Vrednost pošiljke je navedena dostavni službi. V primeru poškodovanja pošiljke med prevozom podjetje Računalniška urgenca ne odgovarja za nastalo škodo. Roki dobav se razlikujejo glede na proizvajalca ter tip izdelka. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu o nameravanem roku dostave.
Kadar ima naročeno blago različne dobavne roke, bo dostavljeno v roku, ki velja za izdelek z najdaljšim dobavnim rokom. Če je na primer naročen artikel z rokom dobave 3 dni in artikel z rokom dobave 10 dni, bo blago dostavljeno najkasneje v roku 10 dni.

8. KUPONI
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine racunalniska-urgenca.si in kamere-annke.si in je časovno omejena.
Aktivno kodo za popust najdete na naši Facebook strani ali drugih medijih.
Uporaba kode za popust:
• Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust.
Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno.
Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
• V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. Istočasno ni možno koristiti več kod za popust.
Nato kliknite gumb Uporabi.
• Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov
(na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).
• Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil.
Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
• Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

9. GARANCIJA
Garancija za prodajne artikle velja 1 leto, 6 mesecev ali 1 mesec in to je pri vsakem artiklu tudi označeno. Garancija velja v primeru, da uporabnik uporablja izdelek skladno z navodili. Garancija NE velja za porabniške artikle (baterije, polnila,…), za artikle ki imajo odstranjeno garancijsko ali licenčno nalepko, za električne udare (strela, prenapetost,…) in za mehanske poškodbe (razpoke, zlome,…), nepooblaščen servis. Stroške poštnine pri uveljavljanju garancije nosi podjetje preko v naprej dogovorjene dostavne službe. V primeru, da garancija ni uveljavljena, nosi vse stroške s poštnino in servisom kupec. Če je blago nepopravljivo in za njo velja garancija, se izdelek zamenja oz. izda dobropis v vrednosti artikla. Zaradi nihanja cen je dobropis takšen, kot so trenutne cene podobnih izdelkov isti lastnosti in konfiguracij.
Za vsako uveljavljanje garancije je potrebno dokazilo o nakupu (račun) in garancijski list, če ste ga prejeli.
Blago, ki je na popravilu, se mora prevzeti v roku enega tedna po obvestilu. Po enem tednu se zaračunava ležarina po ceniku.

10. ODSTOP OD POGODBE
Potrošniku pripada pravica (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti), da v ŠTIRINAJSTIH (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom je neposreden strošek vračila blaga. Blago mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v TREH (3) dneh po sporočilu o odstopu. Vrnjeno blago MORA BITI NERABLJENO, NEPOŠKODOVANO IN V ORIGINALNI NEPOŠKODOVANI EMBALAŽI, PRAV TAKO NE SME BITI SLEDI UPORABE. Potrošniku, ki je odstopil od pogodbe, podjetje vrne vsa opravljena plačila v obliki dobropisa. Za izdelke, ki so bili naročeni izključno po želji stranke, se ob odstopu od pogodbe zaračunajo stroški dobave želenih artiklov. Nekaterih artiklov NI mogoče vrniti.
Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.
Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti.
Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Vračanje izdelkov je možno osebno z vnaprejšnjim dogovorom ali po pošti. Izdelki poslani po pošti ne smejo biti z odkupnino, saj jih bomo ZAVRNILI.
Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
• Ko vračate artikle prodajalcu, morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe ali nedvoumno izjavo o odstopu. Priložite tudi kopijo računa.
• Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu Računalniška urgenca Boštjan Kapl s.p., Dražen Vrh 56A, 2233 Sv. Ana
• Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo ).
• Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače.

11. VRAČILO ARTIKLA ZA PRAVNE OSEBE
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja.
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev.
Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 031 360 770 ali nam pišete na info@racunalniski-urgenca.si . Z veseljem vam bomo odgovorili.

12. POŠKODOVANE POŠILJKE
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Ko vam je paket dostavil dostavljalec in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@racunalniski-urgenca.si ali po telefonu na številko 031 360 770. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

13. REZERVACIJE
Vse artikle ki so na zalogi je možno rezervirat. Rezervacija se vrši preko e-pošte, telefona ali pisno. Rezervirane artikle je potrebno prevzeti v dogovorjenem roku. Po preteku rezervacije je artikel spet na voljo drugim kupcem in rezervacija je prekinjena.

14. STVARNA NAPAKA
Kdaj je napaka stvarna?
Kadar:
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

15. REŠEVANJE REKLAMACIJ
V kolikor želi kupec kupljen izdelek reklamirati ali Vas zanimajo pogoji reklamiranja izdelka, nas kontaktirajte na naslednji način:
• preko elektronskega naslova: info@racunalniski-urgenca.si
• pokličete na telefonsko številko: 031 360 770
Pritožbe v zvezi s ponudbo in nakupi rešuje naš reklamacijski oddelek, ki je kupcu na voljo v delovnem času od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00 uro.
Pogodbeni stranki se dogovorita, da bosta vse spore reševali sporazumno. V primeru, da spora ne bi bilo mogoče doseči, je za reševanje sporov pristojno stvarno sodišče glede na sedež prodajalca.

16. PREVZEM ARTIKLOV, VRNJENIH IZ OBRAVNAVE GARANCIJE ALI STVARNE NAPAKE
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.
Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla.
Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila. Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Računalniška urgenca Boštjan Kapl s.p., Dražen Vrh 56A, 2233 Sv. Ana. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila.
Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja in sicer po veljavnem ceniku ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov. Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila.
Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

17. IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Trgovec se trudi po svojih najboljših močeh, da bi spletno mesto vključevalo točne in ažurne informacije o izdelkih, cenah in zalogi. Vendar pa trgovec ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnega mesta. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja in ne zagotavljajo lastnosti izdelka (barve, dodatna oprema).
Trgovec stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletnem mestu. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletnem mestu. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko trgovcu sporoči na kontaktne naslove. Trgovec ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno nepravilnost podatkov in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.
Akcijske cene in posebni popusti veljajo do odprodaje zalog.
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop
do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje
ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne
škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.
Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene
na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti
uporabnika zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. Ponudnik ne odgovarja za škodo,
ki utegne nastati na uporabnikovi strojni opremi, programski opremi ali druge opreme
zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik si mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme
(antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo spletne strani. Vsak kupec se z nakupom
in s podanimi kontaktnimi podatki strinja s splošni pogoji poslovanja in dovoljuje
nadaljnje kontaktiranje izključno po elektronski pošti z namenom obveščanja o novostih,
akcijah, ipd. V primeru nestrinjanja glede kontaktiranja mora kupec pisno obvestiti podjetje, z dopisom po pošti, na elektronski naslov info@racunalniski-urgenca.si ali po telefonski številki 031 360 770.

18. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
( Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1 in Uredba EU 2016/679 )

V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1 in Uredbo (EU) 2016/679 po 25. 05.2018 mora podjetje Računalniška Urgenca Boštjan Kapl s.p., Dražen Vrh 56A, 2233 Sv. Ana, za obdelavo osebnih podatkov svojih kupcev in obiskovalcev spletnih strani pridobiti soglasje za obdelavo osebnih podatkov.

Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za interno evidenco in v namen, zaradi katerega so bili posredovani. Vaši podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.

Pri vpisu v e-mail novice bomo zbirali in obdelovali naslednje osebne podatke:
– Ime in priimek
– E-mail naslov

Podjetje Računalniška Urgenca Boštjan Kapl s.p., Dražen Vrh 56A, 2233 Sv. Ana, kot upravljalec zbirk osebnih podatkov, sme pridobljene podatke uporabiti in obdelovati v skladu z določili predpisov o varstvu osebnih podatkov za vse spodaj navedene namene in komunikacijske kanale:
– upravljanje baze podatkov in pošiljanje ponudb
– izvajanje marketinških aktivnosti – oglaševanje
– analiziranje in proučevanje nakupovalnih navad
– spremljanje in beleženje dostavljivosti poslanih e-poštnih sporočil (ali jih je imetnik prejel)
– spremljanje in beleženje, katere vsebine je imetnik e-poštnega naslova odprl oziroma prebral (spremljanje klikov na spletne povezave, vsebovane v e-poštnih sporočilih )
– izvajanje dodatnih ponudb
– izvajanje nagradnih iger in sodelovanje na promocijskih dogodkih, ki vključujejo žrebanja in objavo podatkov o izžrebancih ter zbiranje osebnih podatkov na promocijskih dogodkih.

Pri nakupu v Spletni trgovini bomo zbirali in obdelovali naslednje osebne podatke:
– Ime in priimek
– Naslov
– Poštna številka
– Kraj
– Telefon
– E-mail naslov

Podjetje Računalniška Urgenca Boštjan Kapl s.p., Dražen Vrh 56A, 2233 Sv. Ana, kot upravljalec zbirk osebnih podatkov, sme pridobljene podatke uporabiti in obdelovati v skladu z določili predpisov o varstvu osebnih podatkov za vse spodaj navedene namene in komunikacijske kanale:
– upravljanje baze podatkov in pošiljanje ponudb,
– izvajanje marketinških aktivnosti – oglaševanje
– analiziranje in proučevanje nakupovalnih navad
– izvajanje dodatnih ponudb
– spremljanje in beleženje dostavljivosti poslanih e-poštnih sporočil (ali jih je imetnik prejel)
– spremljanje in beleženje, katere vsebine je imetnik e-poštnega naslova odprl oziroma prebral (spremljanje klikov na spletne povezave, vsebovane v e-poštnih sporočilih )
– pošiljanje reklamnih sporočil preko pošte
– pošiljanje SMS sporočil
– izvajanje nagradnih iger in sodelovanje promocijskih dogodkih, ki vključujejo žrebanja in objavo podatkov o izžrebancih ter zbiranje osebnih podatkov na promocijskih dogodkih.

Zbrane osebne podatke bomo skrbno hranili in obdelovali dokler kupec/stranka ne bo zahtevala izbrisa oziroma se ne bo odjavila.
Odjavo lahko obiskovalec ali kupec naredita s klikom na povezavo, ki jo je prejel na email, preko telefona ali preko elektronske pošte. Pridobljenih osebnih podatkov ne bomo z nikomer delili, niti jih nikomur posredovali. Namenjeni bodo izključno za zgoraj navedene namene.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

19. DRUGA DOLOČILA
Kupcu pripadajo Vse pravice po zakonu o varstvu potrošnikov .
Vsi tu navedeni pogoji in pravila, so tako zavezujoči za kupca in podjetje Računalniška urgenca.
Vse morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno.
V primeru, da sporazuma ni mogoče doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče.
Sklenjene pogodbe so shranjene v elektronski obliki na serverju podjetja Računalniška urgenca.
Vpogled vanje je možen le s predhodno najavo kupca.

20. PRAVILA IN POGOJI V NAKUPOVANJA
V spletni TRGOVINI stran racunalniska-urgenca.si ter kamere-annke.si in podjetju Računalniška urgenca.
Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom pravila in pogoji sodelovanja v spletni trgovini (V nadaljevanju : Pravila ) ter se z njimi v celoti strinja.
Pravila se lahko spremenijo brez vnaprejšnje napovedi, zato kupcem, ki se vračajo
na našo spletno strani priporočamo, da jih pred vsakokratnim nakupom preberejo.
Naročilo zavezuje podjetje Računalniška urgenca in kupca do pomembnosti prodajne pogodbe.
Naročilo skupaj z računom se hrani v arhivu podjetja. Na pisno zahtevo kupca, kupcu omogočimo vpogled do pogodbe v prostorih podjetja.
Pogodba se sklepa med kupcem in podjetjem Računalniška urgenca Boštjan Kapl s.p., Dražen Vrh 56A, 2233 Sv.Ana, Identifikacijska številka ZA DDV: 38964937 Matična številka: 7043848000 Transakcijski račun: IBAN SI56 6100 0001 3704 313 Delavska Hranilnica
Podjetje ni zavezanec za DDV.

21. PRITOŽBE IN SPORI
Podjetje Računalniška urgenca spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže preko telefona na telefonsko številko 031 360 770 ali po elektronski pošti na info@racunalniska-urgenca.si.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@racunalniska-urgenca.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Računalniška urgenca se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato si Računalniška urgenca prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da sporazuma ni mogoče doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Računalniška urgenca ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom :
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

22. KAJ SO PIŠKOTKI?
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabniko. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Informacijske pooblaščenke RS (PDF)
Mednarodne gospodarske zbornice (PDF)

1. Nujno potrebni piškotki
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, varnosti…).
2. Izkustveni piškotki
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje…). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
3. Funkcionalni piškotki
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (uporabniško ime, jezik, regijo…) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
4. Oglasni ali ciljani piškotki
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Nadzor piškotkov
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov nastavite tako, da piškotkov ne sprejemajo.
Za informacije o zmožnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

23. SERVIS
ZA VARNOST VAŠIH PODATKOV NE ODGOVARJAMO! Iz tega razloga je pomembno, da redno izvajate varnostne kopije. V kolikor nimate izdelanega procesa varnostnih kopij, vam svetujemo ustrezen način prilagojen vašim potrebam. Zavezujemo se, da vaših osebnih podatkov ne bomo nikjer oglašali oz. jih na kakršen koli način zlorabili.
Nameščamo izključno legalno programsko opremo! Programov, kateri zahtevajo nakup licence in le-te ne morate dokazati, vam ne bomo namestili. V kolikor nimate ustrezne licence za programe, vam jo lahko tudi mi uredimo. Za legalno programsko opremo se štejejo tudi brezplačni programi.
Servis na domu izvajamo brez zaračunanih potnih stroškov v oddaljenosti do 10 km od sedeža podjetja ali prevzemnega mesta. Za obisk na destinacijah z večjo oddaljenostjo zaračunamo kilometrino po uradnem ceniku. V vsakem primeru intervencije na terenu obisk zaračunamo vsaj z 1 delovno uro tehnika.
Za posodabljanje gonilnikov in nameščanje servisnih popravkov je potrebna delujoča internetna povezava.
Za oddaljeno pomoč je potrebna internetna povezava.
Obnavljanje izbrisanih podatkov ni vedno 100%. Največ možnosti za povrnitev podatkov imamo, če poskusimo restavrirati disk takoj, ko je bila datoteka trajno izbrisana oz. disk formatiran. Čim ste na disk zapisovali nove podatke, je manjša verjetnost, da bomo podatke lahko rešili. Ker pa ta storitev ravno tako zahteva nekaj porabljenih ur, vam bomo zaračunali 30% cene tudi v primeru, ko podatkov NE bomo rešili.
V primeru, ko ste pripravljeni plačati ne glede na ceno za določene podatke, nas na to predhodno opomnite in poskrbeli bomo za vaše podatke preko specializiranih partnerjev za reševanje podatkov.
Za nastalo škodo, ki nastane zaradi dotrajanosti med servisnim posegom ne odgovarjamo. Vsi izdelki so last podjetja, dokler niso poravnane vse obveznosti kupca. V primeru neplačila, se lahko izdelek oziroma naprava, proda na javni dražbi. Od prodajne vrednosti se poplačajo dolgovi kupca, razlika denarja pa se nakaže na TRR kupca.
Z predajo izdelka v naš servis se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja.

24. OSTALO
Računalniki, ki so ponujeni z OPERACIJSKIM SISTEMOM, so lahko iz TUJINE, kar pomeni, da operacijski sistem NI v slovenščini. Operacijski sistem se zato posebej ne zaračunava in je pred naložen s strani proizvajalca. CD-ji in gonilniki niso povsod zraven, zato se je potrebno pred nakupom posvetovat s prodajalcem o le teh. Vsi gonilniki in pripadajoči programi so vedno na voljo na spletu in se jih lahko brezplačno sname.
Jezik operacijskega sistema je lahko: it-Italijanski, fr-Francoski, de-Nemški, es-Španski, pt-Portugalski, uk-Angleški, se-Švedski, nl-Nizozemski. Nekateri operacijski sistemi omogočajo spremembo ali namestitev Slovenskega jezika.

Vse pogodbe med kupcem in prodajalcem so sklenjene samo v slovenskem jeziku.
Pridružujemo si pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Za morebitne napake se opravičujemo.
Računalniška urgenca ne sprejema nobene odgovornosti, da so informacije na tej spletni strani popolne, točne in posodobljene. To se nanaša tudi na vse povezave, ki vodijo s te spletne strani ali nanjo. Računalniška urgenca ne odgovarja za vsebino spletnih strani, na katere vodijo povezave s te strani ali s katerih vodijo povezave nanjo.
Računalniška urgenca si pridržuje pravico do spreminjanja ali dodajanja informacij brez vnaprejšnjega obvestila.
Objava teh informacij s strani podjetja Računalniška urgenca ne predstavlja ponudbe za posredovanje informacij, svetovanje ali druga pogodbena razmerja. Izključena je vsakršna odgovornost za uporabo, točnost vsebine ali razpoložljivost spletne strani.
Računalniška urgenca zato ne sprejema odgovornosti za materialno, posredno ali neposredno škodo, ki jo povzročijo izgubljene priložnosti, izguba podatkov ali izgubljen dobiček, kot posledica uporabe dokumentov ali informacij, dostopnih na tej spletni strani.

Informacijske pooblaščenke RS (PDF)

Mednarodne gospodarske zbornice (PDF)

Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo)