Splošni pogoji

1.SPLOŠNO

V nadaljevanju vam predstavljamo Splošne pogoje poslovanja podjetja Računalniška urgenca Boštjan Kapl s.p. Dražen Vrh 56A, 223 Sv.Ana (v nadaljevanju »Računalniška urgenca«).
Pogoji veljajo za vse kupce, partnerje in ostale poslovne stranke, razen če to v medsebojni pogodbi ni drugače določeno.
Vsak poslovni partner oziroma kupec na zahtevo lahko prejme v pisni obliki kopijo “SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA”, Splošni pogoji so objavljeni na spletni strani »splošni pogoji« . Izgovora stranke, da ne pozna “SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA”, ne upoštevamo.

2.PONUDBA IZDELKOV

Ponujamo nove izdelke, izdelke, ki so lahko ukinjeni modeli, modeli z manjšimi praskami ali rabljeni. Če pri ponujenemu izdelku ni »statusa« pomeni da je izdelek nov in nerabljen. Ponudba je takšna kot je predstavljena na internetnih straneh. Naša ponudba je neobvezujoča. Manjša odstopanja in tehnični popravki pri ponudbi so možni. Podrobnejši tehnični podatki in fizični izgled artiklov je možen preko e-pošte, ali telefona.
Ponudba velja do razprodaje zalog. Cene v ponudbi veljajo za gotovinsko plačilo.

3. NAKUP

Slike, specifikacije in cene na naši internetni strani so simbolične in informativne. Nakup oz. naročilo prodajnih artiklov se lahko vrši preko telefona ali e-pošte. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Kupec, ki vrši nakup preko telefona ali e-pošte je seznanjen z izgledom in stanjen naročenega blaga. Za naročilo se šteje rezervacija preko telefona ali e-pošte, za nakup pa po plačilu predračuna.

4. NAROČILO

Kupec lahko naroči izdelke preko telefona ali e-pošte. Dodatnih stroškov z prejemom naročila ni. Pri naročilih večjih od 100€ se plača 100% avans.

5. PLAČILO

Vse cene v ponudbi so brez DDV (DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost) in s izražene v EUR . Količina nakupa ni omejena. Način plačila je lahko 100% brezobrestni avans. Do celotnega plačila so prodajni artikli v lasti podjetja Računalniška urgenca.

6. NAČIN DOBAVE

Izdelki, ki so na zalogi je možno prevzeti takoj oz. po dogovoru. Če jih pošljemo po dostavni službi je prevzem možen v roku 24h po celi Sloveniji. Stroške dostave nosi kupec po ceniku dostavne službe. Vrednost pošiljke je navedena dostavni službi. V primeru poškodovanja pošiljke med prevozom podjetje Računalniška urgenca ne odgovarja za nastalo škodo.

7. GARANCIJA

Garancija za prodajne artikle velja 1 leto, 6 mesecev ali 1 mesec in to je pri vsakem artiklu tudi označeno. Garancija NE velja za porabniške artikle (baterije, polnila,…), za artikle ki imajo odstranjeno garancijsko ali licenčno nalepko, za električne udare (strela, prenapetost,…) in za mehanske poškodbe (razpoke, zlome,…). Stroške poštnine pri uveljavljanju garancije nosi podjetje preko v naprej dogovorjene dostavne službe. V primeru, da garancija ni uveljavljena nosi vse stroške s poštnino in servisa kupec. Če je blago nepopravljivo in za njo velja garancija se izdelek zamenja oz. izda dobropis v vrednosti artikla. Zaradi nihanja cen je dobropis takšen, kot so trenutne cene podobnih izdelkov istih lastnosti in konfiguracij.

Za vsako uveljavljanje garancije je potrebno dokazilo o nakupu (račun)!

Blago, ki je na popravilu se mora prevzeti v roku enega tedna po obvestilu. Po enem tednu se zaračunava ležarina po ceniku.

8. ODSTOP OD POGODBE

Potrošniku pripada pravica, da v ŠTIRINAJSTIH (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom je neposreden strošek vračila blaga. Blago mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v TREH (3) dneh po sporočilu o odstopu. Vrnjeno blago MORA BITI NERABLJENO, NEPOŠKODOVANO IN V ORIGINALNI EMBALAŽI, PRAV TAKO NE SME BITI SLEDI UPORABE. Potrošniku, ki je odstopil od pogodbe, podjetje vrne vsa opravljena plačila v obliki dobropisa. Za izdelke, ki so bili naročeni izključno po želji stranke, se ob odstopu od pogodbe zaračunajo stroški dobave željenih artiklov. Nekaterih artiklov NI mogoče vrniti.

9. REZERVACIJE

Vse artikle ki so na zalogi je možno rezervirat. Rezervacija se vrši preko e-pošte, telefona ali pisno. Rezervirane artikle je potrebno prevzeti v dogovorjenem roku. Po preteku rezervacije je artikel spet na voljo drugim kupcem in rezervacija je prekinjena.

10. SERVIS

Za varnost vaših podatkov ne odgovarjamo! Iz tega razloga je pomembno, da redno izvajate varnostne kopije. V kolikor nimate izdelanega procesa varnostnih kopij, vam svetujemo ustrezen način prilagojen vašim potrebam. Zavezujemo se, da vaših osebnih podatkov ne bomo nikjer oglašali oz. jih na kakršen koli način zlorabili.
Nameščamo izključno legalno programsko opremo!  Programov, kateri zahtevajo nakup licence in le-te ne morate dokazati, vam ne bomo namestili. V kolikor nimate ustrezne licence za programe vam jo lahko tudi mi uredimo. Za legalno programsko opremo se štejejo tudi brezplačni programi.
Servis na domu izvajamo brez zaračunanih potnih stroškov v oddaljenosti do 10 km od sedeža podjetja ali prevzemnega mesta. Za obisk na destinacijah z večjo oddaljenostjo zaračunamo kilometrino po uradnem ceniku. V vsakem primeru intervencije na terenu obisk zaračunamo vsaj z 1 delovno uro tehnika.
Za posodabljanje gonilnikov in nameščanje servisnih popravkov je potrebna delujoča internetna povezava.
Za oddaljeno pomoč je potrebna internetna povezava.
Obnavljanje izbrisanih podatkov ni vedno 100%. Največ možnosti za povrnitev podatkov imamo, če poskusimo restavrirati disk takoj, ko je bila datoteka trajno izbrisana oz. disk formatiran. Čim ste na disk zapisovali nove podatke je manjša verjetnost, da bomo podatke lahko rešili. Ker pa ta storitev ravno tako zahteva nekaj porabljenih ur, vam bomo zaračunali 30% cene tudi v primeru, ko podatkov NE bomo rešili.
V primeru, ko ste pripravljeni plačati ne glede na ceno za določene podatke, nas na to predhodno opomnite in poskrbeli bomo za vaše podatke preko specializiranih partnerjev za reševanje podatkov.
Za nastalo škodo, ki nastane zaradi dotrajanosti med servisnim posegom ne odgovarjamo.
Z predajo izdelka v naš servis se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja

11. OSTALO

Računalniki, ki so ponujeni z OPERACIJSKIM SISTEMOM so lahko iz TUJINE, kar pomeni, da operacijski sistem NI v slovenščini. Operacijski sistem se zato posebej ne zaračunava in je pred naložen s strani proizvajalca. CD-ji in gonilniki niso povsod zraven, zato se je potrebno pred nakupom posvetovat s prodajalcem o le teh Vsi gonilniki in pripadajoči programi so vedno na voljo na spletu in se jih lahko brezplačno sname.
Jezik operacijskega sistema je lahko: it-Italijanski, fr-Francoski, de-Nemški, es-Španski, pt-Portugalski, uk-Angleški, se-Švedski, nl-Nizozemski. Nekateri operacijski sistemi omogočajo spremembo ali namestitev Slovenskega jezika.

Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na sedežu podjetja Računalniška urgenca. Vse pogodbe med kupcem in prodajalcem so sklenjene samo v slovenskem jeziku. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja . Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti.
Pridružujemo si pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Za morebitne napake se opravičujemo.
Računalniška urgenca ne sprejema nobene odgovornosti, da so informacije na tej spletni strani popolne, točne in posodobljene. To se nanaša tudi na vse povezave, ki vodijo s te spletne strani ali nanjo. Računalniška urgenca ne odgovarja za vsebino spletnih strani, na katere vodijo povezave s te strani ali s katerih vodijo povezave nanjo.
Računalniška urgenca si pridržuje pravico do spreminjanja ali dodajanja informacij brez vnaprejšnjega obvestila.
Objava teh informacij s strani podjetja Računalniška urgenca ne predstavlja ponudbe za posredovanje informacij, svetovanje ali druga pogodbena razmerja. Izključena je vsakršna odgovornost za uporabo, točnost vsebine ali razpoložljivost spletne strani.
Računalniška urgenca zato ne sprejema odgovornosti za materialno, posredno ali neposredno škodo, ki jo povzročijo izgubljene priložnosti, izguba podatkov ali izgubljen dobiček kot posledica uporabe dokumentov ali informacij, dostopnih na tej spletni strani.
S prijavo na novice se strinjate s prejemanjem reklamnih sporočil.

 

 

Za vsa dodatna vprašanja in podrobnosti smo vam na voljo (telefon 031-360-770; elektronski naslov rac.urgenca@gmail.com).